Miyabi Official Fan Blog!!!

Miyabi Article

I love miya's collection. They are all cute! and the one who collecting it was also cute! (I mean
miya-chan). Miyabi gotten popular now from popular up to No. 1 idol to the whole world!
I just thinking it, she can beat all the idols if she become more expose...

And I hope so too. Her second Photobook will release!!!
And please someone help me to translate it. I can't understand a bit.

私は宮のコレクションが大好きです。彼らはすべてかわいいです!と一人の収集にもキュートでした! (私は意味
宮ちゃん)。みやび得今人気を全世界に1アイドルナンバーから人気!
もし彼女の詳細を公開するとなる私は、彼女のすべての偶像を倒すことができると考えて...

そして、私もそう願っています。彼女の2番目の写真集をリリースする予定!
そして、誰かが私に翻訳を支援してください。私は少し理解していないことができます。



0 comments:

Post a Comment