Miyabi Official Fan Blog!!!

My New Miya's Layout


I really love my new layout. It was made by Silverwind GT. I am really a huge fan of him.
I love my new layout 100%. And I will give all of my support to GT like I did to princessmiya.
They are good artist!

And thank you very much to Silverwind GT!!!

私は本当に新しいレイアウトが大好きです。これはSilverwind GTグアテマラによって作られた。彼の私は、実際には巨大なファン。
私は新しいレイアウトの100%が大好きです。と私はすべて私のサポートのような私princessmiyaに行ったGTを与える。
これらのアーティストの良いです!

非常にSilverwind GTをありがとうございました!

0 comments:

Post a Comment